Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Oktalan menekülés

2010.07.02. 11:34 atpijkamo_

   Egyszer elmentem a barátnőm szülinapi bulijára. Ott volt a földkerekség leghelyesebb pasija, a tesója. Nekem sürgősen telefonálnom kellett, ezért bementem abba a kicsi szobába ahonnan a srác szobája nyílik. Kényelmesen ledőltem a kanapéra és elkezdtem csacsogni az osztálytársnőmmel. A srác kijött a szobájából, meglátta, hogy ott fekszem és leült mellém. Jót beszélgettünk aztán meg is csókolt. Persze én élveztem, hiszen mindig is erre vágytam de akkor jött a ciki rész. A srác a szoknyám alatt simogatta a combom és közben igazan vadul csokolt. Én izgalomba jöttem, hangosan zihálni kezdtem. A srácot nem zavarta, sőt mosolygott azon, hogy így hat rám. A többiek gyanút fogtak, hogy hova tűntünk. A barátnőm egyszercsak benyitott a szobába, és mi ijedtünkben szétrebbentünk. A tesója nyugodt maradt de én felugrottam, ki akartam szaladni a szobából. Nekiestem a fotelnak, az felborult, aztán úgy ahogy voltam, kigombolt blúzzal és felcsúszott szoknyával kiszaladtam a jelenlévők közé, akik persze megdöbbenten néztek rám, majd nevetni kezditek. Én szégyenemben kiszaladtam a folyosóra ahol pont szembe jött velem a baratnőm apja. Furcsán nézett rám, és megkérdezte, mi történt. Én meg nagy okosan beárultam neki a fiát akit persze óvva intettek a lányoktol.
  &Hát nagyon ciki volt másnap a haverjaim szivatásait hallgatni, akik lattak, hogy szaladtam ki felhúzott szoknyával és kigombolt blúzzal a srác szobájából. Azóta sem merek az apja szemébe nézni.

Szólj hozzá!

Címkék: vadul csókol zihál kigombolt blúz felcsúszott szoknya

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr682124987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása