Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

200 forint

2010.10.14. 09:28 atpijkamo_

   Buliban egyszer odajött hozzám egy csaj, hogy adjak neki kétszáz forintot. Mondom nincs, mert mindenemet elköltöttem piára. Akkor odament Petyához, a haveromhoz, és tőle is kért. Ő adott neki. Hazafelé indultunk, a ház előtt elváltunk a csajainktól. Ahogy befordultunk a sarkon, elénk ugrik a korábbi csaj, fél melle kint van, és mondja: - Te adtál nekem kétszáz forintot, most visszaadom a kölcsönt. Ha felviszel a lakásodra azt tehetsz velem amit akarsz. - Petya fel is vitte és jól megizélte. De reggel... az egész ház kirámolva a csaj meg sehol! A barátnőjének persze nem árultuk el az esetet. Na, mostantól semmilyen csajnak nem adok két forintot sem, akkor se ha ő az angol királynő. Na mindegy, ezt csak azért mondtam el, mert hatéves koromban tőlem is kértek húsz forintot, és amikor kinyitottam a pénztárcámat jól megvertek és elvették a lóvém. Szerencse, hogy most nem volt nálam kétszáz forint!

Szólj hozzá!

Címkék: forint

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr452369393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása