Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Különleges smink

2010.11.15. 11:17 atpijkamo_

   Rohantam hazafelé a munkahelyemről, mert tíz perc múlva a nőgyógyásznál kellett lennem. Sietve felkaptam egy törölközőt, és gyorsan lemostam magam "ott" alul. Idejében beértem a nőgyógyászhoz, levetkőztem, ő pedig vizsgálni kezdett, elmosolyodott, majd megjegyezte:
   - Úgy látom, kaptunk ma egy kis különleges felkészítést.
   Nem értettem, mire gondol. Húztam haza, amilyen gyorsan csak bírtam. Otthon találtam a kétségbe esett kislányomat, aki majdhogynem sírva kérdezte tőlem:
   - Nem láttál itt valahol egy fehér törölközőt, anyu?
   - Nem, kicsim. Miért olyan fontos?
   - Abban volt az összes flitterem és csillámporom!

Skacci

Szólj hozzá!

Címkék: nőgyógyász csillámpor

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr1002414995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása