Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Reggeli meglepetés

2011.02.18. 14:27 atpijkamo_

   Esztergomban voltunk osztálykiránduláson. Egy fogadóban voltunk megszállva, és én nagyon korán, hatkor felébredtem. Mindenki egy szobában volt, s mivel a többiek még mélyen szunyáltak, gondoltam átöltözöm. Éppen levettem a bugyim, mikor hallottam az egyik fiú mocorgását. Gyorsan behuzódtam a paplan alá és visszaaludtam. Arra ébredtem, hogy a többiek körbeülik az asztalt, és vidáman dumálnak. Viki észrevette, hogy ébren vagyok, és vidáman koszöntött. Én kiugrottam a paplan alól, hogy csatlakozzam a többiekhez... Mindenki eltátotta a szaját a szőros pinám láttán.
   Kifutottam a folyosóra így csórén, ott meg a pasim és a haverjai kajáltak. Béla azonnal szakított velem, azt mondta nagyot csalódott... Egész nap bőgtem.
   Ez már egy éve történt, azóta más a sulim. Ha valaki meghallja és rákérdez, annak szemrebbenés nélkül mondom, hogy ez csak pletyka.

Szólj hozzá!

Címkék: pina pucér csórén

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr522670537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása