Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Ez+az

2011.08.10. 14:20 _atpijkamo

Huhh, velem sok minden történt...

1. Először mentünk Párizsba anyummal két rokonunkhoz. Még a liftben elkeztem nagyon hülyén táncolni meg dúdolni, anyum nem szólt, mert tudja hogy hülye vagyok... Még mindig ezt csináltam amikor kiszálltam a liftből, és nem is vettem észre hogy két kb. 16 éves lány ott áll mellettem. Ezután már póker arccal sétáltam ki a kapun...

2. Ez már Párizsban volt. Metróztunk és én akarom mindig kinyitni az ajtót. Fél perc volt hogy leszálljunk, én átvágtam a tömegen és egy öreg néni ki akarta volna nyitni a metró ajtaját, de én teljes erőböl hozzácsapódtam. Végülis én nyithattam ki azt az ajtót, de elég ciki volt.

3. Egyszer (na jó, többször :D) írtam angolból puskát, mert nehéz volt a doga. Szépen leírtam mindent, a tanár szólt hogy vigyem ki a dogámat. Nem tudtam mit csináljak a puskával, végső elkeseredésemben megettem.

4. Van egy srác akitbe régóta szerelmes vagyok. A barátnőmmel régóta szoktunk vele meg a tesójával lógni. Engem mindig szívatnak valamivel, pl. bezárnak a WC-be. Egyszer az volt hogy felelsz vagy merszeztünk, én voltam az első, mertem. Utcán voltunk, velünk szemben két csöves ült a padon. Köszönnöm kellett nekik. Köszöntem, de "nem hallották". Elmentem előttük vagy hatszor, és mondtam hogy sziasztok. És ez még csak nem is a legcikibb. Szerelmem odakiabálta nekik hogy szexelni akarok velük. Én meg elrohantam, és beszaladtam a legközelebbi üzletbe. Végül addig fajult a dolog hogy a sírás határán rohantam haza. Egyszer meg nagyon nem akartam velük menni, kikapcsoltam a telóm hogy ne hívogassanak (azóta házhoz jönnek xD). Bekapcsoltam hogy megnézzem az időt, abban a pillanatban csörgött a telefon, meg se néztem hogy ki hív, felvettem. Barátnőm ezt mondta: - Szijaaa, a te kis szerelmetecskéd kórházban van, mert összeesett, gyere gyorsan és bemegyünk a kórházba! - Én mint az őrült rohantam a sulihoz, egy hajszál híján nem ütött el a villamos, szembetalálhoztam két kocsival, szúrt az oldalam, de nem érdekelt. Odaértem, sírtam egy sort. Ott sétáltunk az út szélén én még mindig könnyeztem, ekkor vidáman elémugrott a szerelmem hogy: - Itt vagyok! - én meg mit a veszett, verni keztem és közben minden ronda szót hozzávágtam ami eszembe jutott. Ilyenek történnek velem. :D
 

Szólj hozzá!

Címkék: puska kórház angol csöves villamos lift

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr353143491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása