Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Pumaketrec

2011.09.06. 14:11 _atpijkamo

   Udvaroltam a későbbi feleségemnek, fent voltam a lakásukban, panel ötödik emelet.
   Nagyon kellett volna szellentenem, de nem mertem, mert tudtam, hogy nem jön ki csendben és jó büdös is lesz. Kitaláltam hogy át kell ugranom az egyik haveromhoz - 1987-ben még nem volt mobil. Beszálltam a liftbe, és már boldogan eregettem is a galambokat. Mire a földszintre értem, olyan büdös volt mint a pumaketrec. Feltéptem az ajtót, hogy kivágtázok a gázkamrából... Hát ki áll a liftre várva velem szemben? A kedves jövendőbeli anyósom.
   Most már bánom hogy nem volt még büdösebb, két éve váltunk.

Szólj hozzá!

Címkék: büdös lift szellent

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr953186211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása