Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Iskolai apróságok

2011.12.22. 12:41 _atpijkamo

Barátnőmmel beszéltük a suliban, hogy mennyire utáljuk a matektanárunkat, erre mondta a barátnőm, hogy az anyukája is utálja, mondtam hogy az én anyukám is utálja. Aztán hátranéztem, és mögöttem állt a matektanárnő. Azóta sem merek a szemébe nézni.

Reggel hét óra volt. Készülődtünk a suliba, amikor csörrent a telefon. Amikor felvettem, azt hittem, az egyik barátnőm hív, hogy beteg. De nem, egy ismeretlen öregasszony szólt belet: - Szia Jolán! Iona vagyok, hozzál már át egy kis tejet!

Harmadikosok voltunk, bementunk a tornateremből a zuhanyozóba. Orsi szólt, hogy pukiznia kell, és büdös lesz. Én meg gyanútlanul rávágtam hogy oké. De Orsi nem csak pukizott, hanem egy jókora adag sz@r is kijött belőle. Ma már mindketten csak jót röhögünk ezen.

Kint voltunl az udvaron, sorakozó volt, és az osztálytársam egy olyat taknyolt, hogy az egész suli röhögött. De az a lány olyan kis kényes és önimádó, meg mindig kopogós cipőbe jön negyedikes létére, szóval megérdemelte.

Egyik lány a suliból nem találta a noteszét, és ezért majdnem délután ötig bőgött, és azt mondta, hogy én vettem el, de később kiderült hogy csak otthonhagyta. De nem kért elnézést. A tanár őt feleltette elsőnek, ő meg kapott egy nagy elégtelent, hát meg is érdemelte a kutya.

Első tanításinap volt a suliban. Szoknya volt rajtam és strandpapucs. Meg volt az ünnepség, és amikor vonultunk fel az osztályokba, hirtelen leesett a papucsom. Négykézlábra ereszkedtem szoknyában a nagy tömegbegben, és a lábak között keresgéltem a papucsomat. Mindenki engem nézet és rajtam nevetett.

A suliban tálcán kapjuk az ebédet. Befejeztem, és ki akartam vinni. Egyik balfék kölyök mellettem állt, s rosszul rakta be, utána beraktam én is. Amikor behúzta az enyémet a mosogatónő a hülye kis agyatlané rámborult. Olyan ciki volt, hogy a fél iskola elkezdett tapsolni, én meg elkeztem égni, mint a forróságban a fű.

Egyszer dolgozatot írtunk és rám jött a csuklás. Sehogy sem tudtam abbahagyni. Mindenkit nagyon idegesített mert egy nehéz dolgozat volt. Végül kimentem inni, de nem múlt el, mikor visszamentem, egy nagy HUKK-kal köszöntem ismét. Már mindenki kivolt, és ott ordibáltak velem, hogy maradjak már csönden. A tanár csak kinevetett.

Tegnap beszélgettem a barátnőmmel a tanárunkról. Elkezdtem: - Hogy az a matek tanár micsoda egy ribanc kinézetű! - Erre pont mögöttem volt a tanárom. Hát majdnem elsüllyedtem, annyira szégyeltem magam. Azóta mindig hátranézek, ha valakivel beszélek.
 

Szólj hozzá!

Címkék: telefon puki kopogós cipő

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr753412409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása