Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Bajos randi

2012.01.11. 15:03 _atpijkamo

   Egy randira készültem épp. Nagyon boldog voltam, mert az a srác hívott randira, akit egyszerűen imádok. Első látásra szerelem volt. Négyre volt meg beszélve a randi.
   Na persze titokban csinálltunk az egészet, mert a szüleim nem örültek a korkülönbségnek, a srác 22 éves vol, én pedig 15. De szerintem a szerelem nincs korhatárhoz kötve.
   A lényeg, hogy készültem. Felvettem a legcsinosabb rucimat. Már fél négy volt, a srác hívott hogy merre járok már, mire én úgy elkezdtem rohanni, hogy nem vettem észre, hogy csak az egyik szemhélyamon van festék, és még az alapozót is rosszul kentem fel. Ami még rosszabb, mikor odaértem a találkahelyre, a keresztapám jött velem szembe. A srác meg csak lesett hogy vajon mért nem megyek oda hozzá. Mire én a srácnak: - Húzzál már el! - Mire ő: - Most mi van?! - Behívott az egyik barátnőm anyukája a házukba. Egy kis idő elteltével hívott a srác telón, hogy merre vagyok már. Elindultam. Ami a legroszabb, hogy mikor be akartam szállni az autojába, csúsztam vagy egy métert, mert hogy tél volt, és rajtam pedig tűsarkú.
   Ami a lényeg, hogy a vége heppiend lett, mert a srác így is totál oda volt értem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr553412440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása