Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Traktorbelső siklóval

2012.07.11. 08:12 _atpijkamo

   Amikor elmentünk Velencére a strandra - 4-en voltunk gyerekek -, és egy fehér régi kisbusszal mentünk, és vittünk egy traktorgumi belsőt. A Kis Gáborkát amikor már a vízben voltunk és kilyukadt a matrac, kizavartuk a traktorgumi belsőért. Én is vele mentem, biztos ami biztos. Kivette, de visszazárni már nem tudta, mert két kicsi kő beszorult a zárba. A traktorgumi pedig kint volt a kocsi mellet. Írtó ciki volt. És ha ez nem lenne elég, mindenki minket bámult. Én se segíthettem, mert ő akarta elháritani a problemát. Én inkább otthagytam mérgemben. Amikor készülődtünk haza, apukája odament hozzá és segített neki. Ő még bement a vízbe velem és találkoztunk egy siklóval. Hirtelen annyira megijedtem, hogy fröcskölni és síkítozni kezdtem. Aki napozott az is tiszta víz lett, meg aki bent volt az is. Mindenki rajtam röhögött. Utána egy 5 éves kölyök kifogta és a strandon összevissza vitte, meg mutogatta az embereknek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr134644156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása