Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Cuki kezdet, ciki végzet

2012.07.22. 08:56 _atpijkamo

   Vettem 1 irtó cuki mini koktélruhát, hozzá magassarkú cipőt. Persze már másnap abban mentem suliba. Tangát vettem, mert abban a ruhában minden meglátszik. A suli legjobb pasija az osztályunkba jár. Odaindultam hozzá, de megbotlottam és elestem, kapaszkodni akartam, de csak az adott fiú nadrágja volt kéznél. Lehuztam a nadágját, aztán elestem. De ez ég nem minden. Mivel a ruha rövod volt, felcsusszant, és mivel tanga volt rajtam, kilátszott az egész seggem. A fiú szerencse, hogy nem röhögött ki. Azóta járunk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr494670502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása