Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Vigyázat, csúszda!

2012.08.02. 14:44 _atpijkamo

   Táborozni voltam, és kivittek minket a strandra. Volt ott csúszda meg minden. Én eléggé szégyellős vagyok. Akartam menni a csúszdán, mire a pasi közölte hogy csak pucér hátsóval lehet menni. Tehát tangára kellett tennem a bikinim alsóját. Na jó! Lecsúsztam úgy is, de lent a bikinim beakadt, és szétszakadt. Félig meztelenül ki kellett mennem hogy a tanárnő egy törcsivel a puncimat (csak azt) eltakarja. Úgy vitt vissza a szállásra, hogy csak a puncim volt eltakarva, a fenekem kint volt. És ha ez nem lenne elég, a fiúk MINDENT felvettek, még azt is ahogyan félpucéran kijövök a vízből.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr354670657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása