Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Tetőjelenet

2012.08.23. 10:57 _atpijkamo

   Egyszer a sulival mentünk táborozi, lepakoltunk minden rendben volt, aztán kimentünk röpizni. Láttam, hogy ott van az a nagyon helyes 11.-es fiú aki nekem tetszik - ő is az osztályával jött. Tehát elvörösödtem, és alig bírtam koncentrálni a játékra. Ez semmi ahhoz képest ami ezután történt. Éjjel kiszöktünk, a többiek le a partra, én meg föl a tetőre. Nem láttam senkit, úgyhogy felmentem, és a legszéléről figyeltem a partot, és az osztálytársaimat. Elkezdtem énekelni pár dalt, aztán pedig elkezdtem hangosan morfondrozni, hogy bejövök-e annak a srácnak, meg hogy nagyon helyes, satöbbi... Egyszer csak hallottam egy kuncogást. Hátrafordultam, és megláttam a pasit, és egy csajt. A pasi fogta a csaj derekát, valszeg a barátnője... amint rájuk néztem, kiszakadt belőlük a röhögés, egy ideje itt állhattak... Sírva szaladtam be a szobámba, és a kirándulás többi napján próbáltam nem odafigyelni rá, de már az egész osztálya rajtam röhögött... Nagy szerencsémre már csak egy évet kellett kibírnom a cikizéseivel, mert 12. után eltávozott a sulinkból.

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr94714738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása