Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Bejönnénk

2012.09.06. 13:28 _atpijkamo

   Hatodikban történt. Ültünk a menzán a haverokkal, meg egy sráccal, akit nagyon nem bírok. Idegbeteg lúzer. Pont velem szemben ült, az egyik srác meg pont akkor kezdett el valami eszméletlen vicceset mesélni, mikor a velem szemben ülő ivott... Az egész az arcomon és a kajámon landolt, én pedig azonnal rohantam ki a mosdóba. Mikor a menza ajtajához értem, az egyik alsós tanárnő vonult be az osztályával, én meg a kicsik elé nyomakodtam, hogy minél előbb lemoshassam az arcomról a trutyit. A tanár meg megkérdezte:
   - Nem zavar, hogy bejönnénk?

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr374748321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása