Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Mojito + Arckönyv

2012.09.13. 21:05 _atpijkamo

1. Anyukámmal akartam megismertetni az általam Franciaországban megkedvelt mojito koktélt. Nagyon vigyáztam, nehogy franciásan mozsitót mondjak. A párbeszéd valahogy így hangzott:
   - Helló, egy modzsítót kérek!
   - Szia! Micsodát?
   - Modzsítót?
   - Makítát?
   - Ööö... Mojító?
   - Áh, mohítót. Az alkoholosat?
   Tudtam, hogy a felszolgáló egyből felállította a diagnózist a szerencsétlen hülyéről, aki először akar koktélt venni, főleg olyat, aminek nem a szederszörp a legütősebb összetevője.

2. A barátnőm kérdezgette, hogy kel Picassa albumot, Google csoportot, meg ilyesmiket létrehozni. Lelkesen mutogattam, éjszakába nyúlóan cseteltünk.
   Egyszer azt találta ki, hogy hozzuk létre a férje Facebook oldalát is. én marha meg lelkesen legyártottam az accountot az általa - a csaj által - adott fotóval.
   Egy-két hét múlva hívott a férje telefonon (előtte egyetlen egyszer találkoztunk), hogy azonnal szedjem le a szemét álprofilt, meg visszaéltem a személyes képmáshoz való jogával, meg ilyesmik. A feljelentéssel való fenyegetőzésnél kezdtem majdnem sírva bizonygatni, hogy ha ennyire zavarja, kilövöm azt a tetves profilt. Persze a felesége, vagy ő is megtehette volna a jelszóval, amit el is küldtem a nőnek, mikor készítettük az oldalt. A fickó profilját betöltve azt láttam, hogy derék neje találomra fölvette a férj régebbi barátnőit, kérést küldött a "gyorsulós csajoknak", de egyetlen egy férfi kollégát, autós havert vagy ilyesmit sem vett fel. Egy két "Szia, hogy vagy" levelet is írt a FÉRJE nevében a "közösnek szánt", csak a férj adatait tartalmazó profilból. Családi állapotként a "bonyolultat" jelölte be.
   Ezután még a nő is felhívott, elszörnyöngni, micsoda agresszív férje van neki, hiszen csak meglepetést akart szerezni azzal, hogy "összeszedi a régi bandát". Aha, persze. Életreszóló összeveszés lett a dologból.

Zabatár

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr984775787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása