Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Készen áll...

2012.09.15. 13:13 _atpijkamo

   Egyszer voltam az egyik barátnőmnél, és csak én voltam ott, meg ő és az öccse. Elszórakoztunk, aztán úgy éjfél után valamivel elmentünk aludni. A barátnőm már rég elaludt, de én nem tudtam elaludni. Egyszer csak nagy zörgést és nyöszörgést hallottam. Aztán megjelent a barátnőm öccse, bebujt az ágyamba meztelenül és elkezdett fogdosni. Megkérdeztem hogy mit akar, erre azt közölte, hogy készen áll az első menetre. Éppen meg akartam mondani neki hogy menjen vissza aludni a szobájába, mire elkezdett nyögni, és a kukija a combomnál volt. A barátnőm felébredt, lehúzta a takarót, és látta hogy az öccse ott van rajtam. Azóta idióta pedofilnak tart, hiszen az öccse 5 éves én meg 17.

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr14778652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása