Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Tévedések vígjátéka

2012.10.31. 10:46 _atpijkamo

   Egyszer én és a barátnőm egy hallowen partit akartunk szervezni, persze a csaj náluk akarta a bulit, hogy menőbb legyen. Jó, belementem. És a bulin ott volt a srác, aki nagyon tetszett nekem, és a barátnőmnek is. Amúgy az a fiú az osztálytársunk. A barátnőm rögtön rohant hozzá dicsekedni, még direkt ott megölelte. Én félreértettem, elmentem a kertbe. Álltam a teraszon, egyszer csak odajön valaki. Én azt hittem egy lány, de nem, a srác volt. Persze elégé nem szépen beszéltem vele, vagyis rosszindulatúan. Amikor egyszer csak odajön egy lány, aki nem látta a fiút, és meséltem neki, hogy a barátnőm ölelgette meg minden, És azt mondta, túl vagy már a srácon. Ekkor a fiú nevét mondta aki, ott állt, és azt kérdezte, igaz-e. Mondtam szégyenkezbve, hogy igaz, és erre  megcsókolt.
   Azóta is együtt vagyunk, pedig ennek már 2 éve. mMost vagyok kilencedikes, és nagyon jól megvagyunk. Másik barátnőt is találtam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr904872156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása