Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Saját lábamba

2012.11.26. 11:08 _atpijkamo

   Az én történetem három éve volt. Akkor még 13 éves voltam, és nagyon tetszet a suliban egy fiú, aki egy évvel idősebb volt nálam. Na a lényeg, hogy kicsöngettek angol óráról, és mentünk föl az emeletre irodalomra. Amikor a lépcsőn hülyéskedve indultunk fel, egyszer csak a saját lábamban megbotlottam. Úr isten, nagyon ciki volt, a fiú meg ott állt a haverjaival, és szakadtak a röhögéstől, a barátnőim szintén csak röhögtek és röhögtek...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr414923632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása