Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

A bőrdzsekis srác

2013.01.16. 12:50 _atpijkamo

   Volt egy srác a iskolában, kettővel járt feljebb mint én, de nagyon helyes volt, és nagyon tetszet. Midig fekete vagy szürke színű pólóban járkált, amin bandanevek voltak, bőrdzsekiben, egy bővebb bőrnadrágban és acélbetétes bakancsban járkált.
   Egyszer tesiórán velük voltunk, és én hülyeségből átmentem a fiú öltözőbe, és elhoztam a naciját, a bakancsát meg a bőrdzsekijét. A srác kiakasztota a tanárt, és hamarabb kiengedték őket. Én meg ott áltam a nadrágjával a kezemben, a dzsekije meg rajtam, a bakancsa a lábamon. A srác csak nézett és nevetett a hátam mögött. A barátnőm szólt, hogy forduljak meg. Amikor megfordultam, láttam, hogy ott áll mögöttem. Szólt a haverjainak, azok felemeltek, és a srác nyakába ültettek. A srác nagyot nevetett, és végigvitt a sulin, én vörös fejjel ültem a byakában. Aztán lerakott, megölelt, aztán megcsókolt. Négy évig együtt jártunk, aztán szakítottunk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr885008068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása