Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Szerelem első látásra

2013.02.12. 11:15 _atpijkamo

   Egyszer itt voltak nálunk vendégek, és ugye volt ott egy fiú is, Noel, aki szerelmes volt belém, és én is belé. Ezt hívják úgy, hogy szerelem első látásra. Aztán beszaladtam a szobámba, hogy majd átöltözök. Átöltöztem egy ilyen kis mini, de nagyon mini szoknyába, meg egy topba, télen, de volt alatta harisnya, meg bent is voltunk. Amire ezt felvettem minimum egy fél óra eltelt (minimum!), de mire kiértem, addigra már pont mentek. Anya meg közben feltörölt, mert sáros volt a cipőjük. Aztán ahogy rohantam, zutty, elcsúsztam, a top lecsúszott rólam, a szoknyám feljött a nyakamig, a sminkem meg ugye lefolyt. De ez nem elég, Noel visszajött a sapkájáért. Olyan arcott vágott... szerintem megijedt.
   Aztán apától kérdem kik voltak ők? – Á, csak a haver és a fia, majd jönnek szombaton is ebédre. – Ez gáz! – gondoltam magamban.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr285045908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása