Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Csúszda

2013.05.09. 09:11 atpijkamo*

   Egyszer a barátommal elmentünk egy aquaparkba ahol az első dolgunk máris az volt, hogy kipróbáljuk a legkeményebb és legbuktatósabb csúszdát.
   A barátom már lent volt és rám várt, én pedig éppen akkor voltam túl a legnagyobb huplin, ami a végén volt. Amikor leértem, nem láttam semmit, mert a csúszda tényleg nagyon durva volt, és tele ment a szemem és az orrom. Egyszercsak hallom, hogy a barátom azt kiabálja:
   – Vigyázz!
   Nem értettem, hogy miért mondja, ezért amikor végre kitisztult a szemem, azonnal körülnéztem. A fele strand ott állt a medence szélén és engem néztek. Akkor vettem csak észre, hogy a felsőrészem oldalra elcsúszott, és pont a hátam közepén áll. Teljesen kint volt mindenem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr645287290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása