Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Nagyon romantikus volt!

2013.05.22. 09:38 atpijkamo*

   Nemrég egy fiú rendezett egy nagy bulit a házukban, mert szülinapja volt. Hát ez a fiú nagyon helyes is, meg gazdag is, de az nem számít, csak az, hogy nagyon bele vagyok zúgva. Egy csomó mindenkit meghívott, engem is. Természetesen ott volt a magát legszebbnek képzelő lány, Bia is aki, mindig engem cikiz, de a bulin aztán nagyon csesztetett, mert olyan csini fehér ruhám volt, hogy nagyon. De viszont csak fekete melltartóm van, ezért nem vettem alá semmit. Na igen, buliztunk, táncoltunk meg minden, utána ettünk sütit, nagyon finom volt. Aztán megfogtam a kezembe a kólát, hogy majd igyak, és akkor jött a Bia, és ott voltak a barátnői is, és hát megint elkezdték, hogy én így meg úgy gondolom, azért mert mindenki engem nézett a ruhám miatt, hogy mindenki azt mondja, hogy milyen csini vagyok. Aztán elmentek, de a Bia meglökte a vállamat, és a kóla ráborult a fehér ruhámra, olyan volt, mintha lehánytam volna magam. Befutottam a mosdóba, hogy lemossam, de a csapból csak hideg víz jött. Odamentem a zuhanyzóhoz, és le akartam mosni, de aztán olyan nagyon jött belőle a víz, hogy mindenem vizes lett. Levettem a ruhámat, és ott álltam egy szál bugyiban, a radiátorra téve mindenem. Erre pont bejött a fiú, és megkérdezte, hogy mit csinálok, és magyarázkodtam, hát... Aztán a fiú megfogta a kezem, elállt a szavam, és megcsókolt. Nagyon romantikus volt! Bár pucér voltam, de hát istenem, abban a percben el is felejtettem.
   Azóta is járok a fiúval, bár az az "azóta" még csak 2 hét.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr335287351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása