Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Spárga

2013.05.24. 11:07 atpijkamo*

   Előre vetem, hogy ismert vagyok a suliban arról hogy nagyon hajlékony vagyok.
   Még nyár végén volt egy tábor a sulikezdés előtt két héttel. Na igen... ennek a tábornak a végén volt egy úgymond "nyár búcsúztató buli" diszkó meg minden... Nagyon készültünk rá, a legszebb ruháinkat akartuk felvenni, a tanár csinált nekünk egy szolíd sminket, és a hajunkat is besütötte. De még mindezek előtt elküldött minket fürdeni a csajokkal, mi meg össze-vissza locsoltuk egymást, mindent összevizesztünk. A többiek pucérok voltak, de én rajtam volt bugyi, és lehoztam a tiszta és koszos bugyiaimat is, hogy ne kelljen már felmenni. (Mert a táskáink külön voltak ilyen szekrényekben, nehogy ellopják, nekem meg az összes bugyim egy zacsiban volt.) Na igen, hogy vizeztünk és hát az összes bugyim elázott, egyet sem tudtam felvenni, de már siettünk... Elkészüntünk, a bulin miniszoknyában voltam, mert a három barimnak is ugyanolyan van, és megbeszéltük, hogy ugyanabban leszünk, nem akartam nekik csalódást okozni. Fel is vettem a szoknyát, semmi bugyival alatta, és táncoltunk. Utána elkezdtek kérlelni, hogy spárgázzak. Hát le is mentem, de a miniszoknyám felcúszott, és mindenki látta a puncim...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr485287367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása