Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Kettős

2013.06.20. 13:12 atpijkamo*

   Egy-két éve történt. A suliban voltunk a barátnőimmel és nagy szellemidézők voltunk, vagyis szerettük a szellemeket. Hát elmentünk a WC-be és elkezdtük mondani, hogy "szellem-szellem gyere elő, adj egy jelet, gyere elő". Én meg kimentem a WC-böl mert becsengettek de ők még maradtak, mert az csak a jelző csengő volt. Így gondoltam, megszívatom őket. Idézték, és pont ott tartottak, hogy adj egy jelet, és én elkezdtem dübörögni az ajtón. Úgy megijedtek, hogy... szóval nagyon durván. Pont akkor tetszett egy fiú, és persze emeletes a sulink, én elkezdtem felszaladni a lépcsőn, és pont ott volt aki tetszik. Elkezdett viccből utánam futni, hogy "júj, elkapnak", én meg ekkor lassítottam. Persze, hogy belelépett  a sarkamba. Én szépen bevertem a fejem a lépcsőbe, és közben ő rám esett, és olyan volt mintha a lépcsőn izélnénk. Nagyon égő volt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr55370564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása