Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Szivárványos ernyő + Boci

2013.07.02. 20:04 atpijkamo

   Szaktársammal egy esős reggelen mentünk első órára. Eléggé kómásak voltunk, még az idő is rásegített. Vittem magammal a szivárvány színű esernyőmet. Kiderült, hogy elmarad az óra, így feleslegesen mentünk be. Elindultunk lefelé a lépcsőn, majd végig a folyosón. Pár diák eléggé érdekesen nézett rám, és nem értettem, hogy miért. A társam előttem ment, így nem láthatta, hogy mi a röhej tárgya: úgy mentem végig az épületben, hogy a nyitott esernyőt a fejem felett tartottam és nem jutott el a tudatomig.
__

   Ültünk barátnőmmel a vonaton egy négyes ülésben szemben egymással. Szokásos szitu: jön a kalauz, kéri a jegyeket. Ahogy nyúlt érte, észrevettem, hogy a keze foltos. (Gondolom valami pigmenthiány lehet.) Amikor továbbment – legalábbis én azt hittem –, hangosan mondom barátnőmnek:
   – Láttad a kezét?! BOCI!!!
   Barátnőm köpni, nyelni nem tudott... a kalauz végig mögöttem állt... égtem mint a fáklya.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr1005388330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása