Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

A démon

2013.10.07. 20:50 atpijkamo

   Egyszer még nyolcadikban az ofőnk kitalálta, hogy menjünk el az osztállyal táborozni. Nem igazán rajongtunk az ötletért, de azért elmentünk.
   Tudni kell rólam, hogy van egy fura szokásom, mégpedig az, hogy ha ott alszok valami idegen helyen, akkor én éjfélig fent vagyok, majd 1-2 óra fele mindig kimegyek, majd elkezdek járkálni a folyosókon.
   Első nap este 10 óra körül volt, a fiúk még fent voltak, a lányok már aludtak. Elhatároztam, hogy most megpróbálok aludni. Nem sok sikerrel jártam, mert automatikusan felkeltem magamtól éjfélkor. Most nem mentem ki, mert lusta is voltam, meg féltem is egy kicsit, mert kintről fura hangokat hallottam. Egyszer csak hallom, hogy valaki ott motoszkál az ajtó előtt. Látok egy árnyékot is. Megfogtam a zseblámpám, bekapcsoltam, és gyorsan kerestem valamit, amivel leüthetem az illetőt. Nyílt az ajtó, erre én megfogtam az egyik melltartóm, és nekidobtam az illetőnek, miközben azt kiabáltam hogy: – Rohadj meg te démon!
   Ekkor felkapcsolja az egyik barátnőm a villanyt, és látom, hogy az ofőnk volt az. Azért jött, mert az egyik barinőm rosszul volt, és hozott neki gyógyszert. Egy kicsit se égett a fejem... Szerencsére megúsztam egy figyelmeztetéssel. Egy hónapig én voltam a téma, áhh...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr895555961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása