Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Nagy a Misi mókusnak a ...

2013.11.26. 16:39 atpijkamo

   Hat éves lehettem, kórházban voltam. Volt egy fiú, Misinek hívták, és mi a magazinról – Misi mókus tanodája – elneveztük Misi mókusnak.
   Utolsó előtti este, mielőtt hazajöhettünk volna, szokás szerint összeültünk, beszélgettünk, stb. Mikor Misi kijött a fürdőből – az fontos, hogy előtte akkor még nem volt barátnője –, na szóval jön ki a fürdőből, kimegyek a folyosóra, és hangosan megszólalok:
   – Misi, tudod, miért nem szeretnek a lányok?
   – Miért?
   – Mert túl hosszú a farkad!
   Na most ők félreértették amit én mondtam, nem úgy szántam, hisz én a mókus farkára értettem, nem a... Jaj, de ciki volt! Másnap a srác nem szólt hozzám, és ugye mentünk hazafele...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr955657994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása