Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Lemerült telefon

2013.12.23. 08:39 atpijkamo

   Éjjel lemerült a telefonom, s így ugye reggel nem ébresztett. Pont akkor keltem, mikor el szoktam indulni a suliba. Annyira siettem, hogy elfelejtettem felvenni alsógatyát. Tesi óra előtt vettem észre, hogy nincs rajtam gatya. Addig vártam, amíg az összes fiú kiment az öltözőből, és csak akkor vettem fel a tesinadrágot. Az óra közepén vettem észre, hogy lyukas a gatyám, és amikor leültünk, akkor kibuggyant a péniszem. Először nem vettem észre, az egyik osztálytársam szólt, hogy kint van. Szerencse, hogy csak ő látta... De ki tudja, nem biztos...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr755686885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása