Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Eleresztettem

2014.01.09. 07:29 atpijkamo

   Kb. fél éve történt. Egyik nap reggel készülődtem otthon a suliba. Mikor odaértem a buszmegállóba, elkezdett görcsölni a hasam. Mikor felszálltam a buszra, épp egy olyan negyvenes pasi mellett volt hely. Már félúton voltam, mikor nagyon kellett fingani. Már szorongtam, és alig vártam, hogy leszálljak a buszról, és kifingjam magam. Mivel én ültem belül, és le kellett szállnom, ki kellett másznom az ülések közül. Mikor felálltam, eleresztettem egy nagyon hosszút. Szerencsére elég hangosan szólt a zene a buszon, és gondoltam így senki se hallotta meg. Mikor leszálltam, észrevettem, hogy a zene nem a buszról szólt, hanem a fülhallgatómból. Ennyire gázul még sosem éreztem magam, azóta se hallgatok fülhallgatóról zenét buszon.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr335715213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Black Hole 2014.01.09. 23:51:25

Egy áruházban jártam hasonlóképpen. Körülnéztem, sehol senki, a galamb elszáll, és nem nagyon diszkrét hangok mellett, egy oszlop mögül meg kinéz egy másik vásárló. Siettem el onnan :)
süti beállítások módosítása