Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Nem tudtam...

2014.01.29. 11:23 atpijkamo

   Szakkör miatt most is sikeresen későbbi busszal kellett hazamennem. Bátyám, meg már mindenki otthon volt ekkor. Épp hogy csak lecuccoltam, mikor anyum mondta, hogy szóljak a tesómnak, hogy jöjjön vacsizni. Én felrohantam a szobájához, szószerint bebasztam az ajtót, mire egy nagyon gáz pillanatba csöppentem. Ugyanis nem tudtam, hogy a barátnője nála van. A tesóm ott állt, deréktól lefelé pucéran, a csaja meg ott térdelt előtte. Én meg kiböktem egy – Asszem most nem alkalmas... – szöveget. Majd amikor gyorsan csuktam volna be az ajtót, a kilincs a kezemben maradt, a másik fele meg leesett a földre... Nagyon gáz volt! Ott kapkodtam a földön, mire sikerült visszatennem, és becsuknom. Mikor anyum kérdezte, hogy – Na, jönnek-e akkor vacsizni vagy sem? – rávágtam, hogy – Haggyuk! –, és közöltem, hogy már nem vagyok éhes.
   Másnap nagyon ciki volt tesómék szemébe nézni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr525783951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása