Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Bámulás, kergetés, fenekelés

2014.02.10. 12:55 atpijkamo

   Éppen tesire öltöztünk a lányokkal, amikor a fiúk benyitottak az öltözőbe. Én fehérneműben voltam, és elkezdtek bámulni. Nagyon rossz volt. Aztán mikor nem hagytak békén, amikor kiléptem az öltözőből, bosszúból úgy berúgtam az ajtójukat, hogy az leesett. És akkor a kínai osztálytársam pont alsónadrágban volt, én meg bementem, és elkezdtem kergetni a fiúkat, a barátnőim úgy szedtek ki onnan. Az órán pedig elkezdtek fogdosni, akkor szóltam a tanárnak, ő pedig odahívta magához a fiúkat, és elfenekelte őket. Nagyon jó látvány volt.

Szólj hozzá!

Címkék: bámul fogdos fehérneműben. elfenekel

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr75803173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása