Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Annyira röhögött, hogy bepisilt.

2010.06.14. 12:05 Jenő*

   Még középsulisok voltunk, tetszett egy lány az osztályból, Editke. A haveromnak, Gyuszikának is bejött, ezen összevesztünk. Órán nagy felelés volt. Gyuszika bekente a székemet barna festékkel, amit én nem vettem észre, és beleültem. Kihívott a tanár, kimentem.
   - Nézzétek, Jenő befosott! - kiáltotta Gyuszika.
   Égtem mint a rongy. Editke annyira röhögött, hogy majd leesett a székről. Egyszer csak csobogás... Ilyet még nem láttam, Editke annyira röhögött, hogy bepisilt. De igaziból!
   Ez összehozott bennünket. Azért elég gáz volt, hogy amíg együtt jártunk, addig mi voltunk a "fosos-hugyos páros".

Jenő

Szólj hozzá!

Címkék: hugyos fosos bepisilt

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr272080555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása