Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Nem látjuk többet egymást

2010.06.18. 13:21 atpijkamo_

   Vasárnap kölcsön akartam adni anyámnak az autómat. Úgy terveztük, hogy Gézám mögöttem jön, és utána együtt megyünk kirándulni. Induláskor Katika aggódva kérdezte.
   - Mi lesz, ha elveszítjük egymást?
   - A papával mögöttem fogtok jönni, nem veszítjük el egymást.
   - De mi van, ha mégis elveszítjük egymást?
   - Akkor nem látjuk többet egymást - "viccelt" Gézám. Ezek a férfiak!
   Katikának lebiggyedt a szája, és kezdte magát kicsatolni.
   - Akkor én a mamával megyek.

Éva

Szólj hozzá!

Címkék: kölcsön kirándul auto elveszít

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr622091472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása