Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Bikini - nokini

2010.07.14. 10:38 atpijkamo_

   Barátnőmmel voltunk a Balatonon. Kicsit nagy volt a bikinim felsője, és nem vettem észre, hogy felcsúszott. Barátnőm nekem támadt, és mondta, hogy nézzek le, de nem tünt fel, hogy kinn van a cickóm. Majd nekem ugrott és lenyomott a víz alá, mert sok pasi volt ott. Majd amikor végre feljöttem, a gyűrűmbe be volt akadva a barátnőm bikini alsója. Elszakítottam. És azok a hejes pasik az én cickómat és a barátnőm punciját bámulták.

Szólj hozzá!

Címkék: balaton punci bikini cickó

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr342150886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása