Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Hosszú vonalzó

2011.04.25. 13:38 _atpijkamo

   Töri óra volt a következő. Az egyik hülye osztálytársam szivatott, én meg fejbe akartam vágni egy vonalzóval. Tudjátok ez a fa 30 centis, amivel jól lehet verekedni. Megkérdezem: - Kinek van egy hosszú vonalzója? - Erre megszólal az egyik srác: - Nekem - És tudjátok, vannak ezek a műanyag hajlékony vonalzók, mostanában mindenkinek olyanja van, ezért mondtam: - De nem olyan hajlékony kell - ... A gáz csak az volt, hogy a vonalzót ő egyik testrészére értette.

Töpi (A történet miatt szeretnék álnéven maradni)

Szólj hozzá!

Címkék: vonalzó

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr282853958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása