Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Tüsszenteni vagy nem tüsszenteni, ez itt a kérdés

2011.08.29. 11:59 _atpijkamo

   Egyszer egyik órán egy tök szigorú tanár volt, történetesen magyar, és elég uncsi volt az óra. Mindenki az alvás határán állt, én is, és egyszerre csak tüsszentenem kellett. Próbáltam visszatartani, mert hát eléggé hülyén tüsszentek, bár ezzel szerintem mindenki így van, és mivel megpróbáltam visszatartani, valami ESZMÉLETLENÜL hangos, horkantó hang jött ki belőlem. Erre persze mindenki felugrott a nagy alvásból, és ijedten néztek rám. A tanár pedig csak megrázta a fejét, mert azt hitte valamin így elröhögtem magam. Még szerencse hogy nem adott egyest. Azóta inkább nem tartom vissza a tüsszentést...

Szólj hozzá!

Címkék: tanár tüsszent magyar óra horkant

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr533186121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása