Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Egy fél nuni

2011.10.24. 15:33 _atpijkamo

   Éppen nálunk volt az egyik barátnőm, és mivel nyár volt, ezért medencéztünk. Nekem WC-re kellett mennem, és mivel vizes, tapadós volt a bikini alsóm, nem vettem észre, hogy rosszul áll. Amikor mentem át a konyhán apukám szólt rám, hogy kint van a fél nunim. Eléggé szar volt. Aztán egy hétig kerülni próbáltam aput.

Lala

1 komment · 1 trackback

Címkék: bikini vizes apu nuni

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr743186509

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: http://hydrocarbs-gh.org/?option=com_k2 2018.06.09. 17:51:01

spending habits of college students 2010 - Beat cinavia on ps3

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Navarone 2015.11.23. 18:23:29

Ez de nyomorék történet....
süti beállítások módosítása