Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Illő kompánia

2011.11.28. 11:46 _atpijkamo

   Talicskán toltam két autókereket a gumishoz. Melósruha volt rajtam, kicsit szakadtan néztem ki, de hát ez normális ilyenkor. Nagyba tolom a talicskát, mikor az egyik utcasarkon bekanyarodik mellém egy csoport román vagy mi, két alacsony kövér nő, és egy hozzájuk hasonló férfi, hangosan vitatkozva. Az a lepukkant ruházat volt rajtuk, kócos haj stb. Na mondom, bammeg, most nem állhatok le, előzni meg nem tudok, úgyhogy szépen haladtam velük egy csoportban, szemből meg jöttek autósok, gyalogosok, és tudom, hogy néztek! De már röhgök rajta... lelagább nekik jó napot szereztem.

Szólj hozzá!

Címkék: talicska gumikerék

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr343418135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása