Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Gratulálok kislány!

2011.11.30. 09:36 _atpijkamo

   Szerelmes voltam két évig egy fiúba, ennyi idő kelett neki míg engem választott. Tavaly november közepén jöttünk végleg össze, de addig is folyamatosan csalta a barátnőjét velem. Ők előző nap szakítottak.
   Még abban a hónapban teherbe is estem. Nem volt számomra gyanús hogy kimarad a menstruációm, mivel csinált már ilyet, hogy pár hónapig nincs, és semmi más jele nem volt - se rosszullét, se szédülés, se semmi.
   Szóval a hatodik hónapban épp suliba mentem, és rosszul lettem, nem bírtam elmenni a suliig. Akkor derült ki hogy teherbe estem. Tizenhat alig múltam. Elmentem nőgyógyászhoz, az meg azzal jött: - Gratulálok kislány! - Majdnem leestem a székről.
   Sokat szenvedtem emiatt, mindenki mondta, hogy ne tartsam meg, de én akartam, mert a szerelmemtől volt. Így azt mondtam nekik, hogy nem tartom meg, és úgy gondoltam, hogy majd a szülőágyon megmondom neki, csak addig is vele akartam lenni.
   Megvettem egy csomó rózsaszín cuccot, mire az utolsó két hétben kiderült, hogy fiú. Én vártam az én kislányomat, erre jött egy kis fiúcska.
   Végül a párom is rájött, hogy kell neki, így hát augusztus végén meg is született Lacus.

Szólj hozzá!

Címkék: megcsal fiúcska

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr163412385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása