Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Alkonyat

2011.12.07. 10:22 _atpijkamo

   A barátnőmmel megnéztük az Alkonyatot. Annyira a hatása alá kerültünk, hogy egyik este, amikor a barátnőim nálam aludtak, nem tudtuk abbahagyni a beszélgetést - elég durva rámtörténetekkel fárasztottuk egymást. Utána persze nem tudtam elaludni. Hirtelen úgy éreztem, hogy valami hozzáért a lábamhoz. Akkorát sikítottam, hogy az egész házat felvertem, pedig csak szegény macskám bújt oda.

Szólj hozzá!

Címkék: macska rámtörténet

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr913412395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása