Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Póni

2011.12.18. 08:44 _atpijkamo

   Van a tanyánkon egy nagy csirkeketrec, a ketrecben tíz kakas van és ötven tyúk. A csirkék elég erőszakosak, folyton etetni kell őket. Én voltam a soros az etetésnél, bementem hozzájuk. Mellettünk vagy egy lovas tanoda is, ahol a férjem a tanár. Éppen a lányunkat tanította, picit néha rájuk is pillantottam. Ahogy éppen öntöttem a kaját a csirkéknek, a kislányom hatalmasat sikított. Halálra rémültem, én is ordítottam, és futottam, mint a bolond. Megcsúsztam, és pofával előre beleestem a tyúkszarba. Kiderült, hogy csak azért sikított a lányom akkorát, mert kapott egy pónit az apjától. Én meg egy hónapig csak fürödtem, és fürödtem, és nem mehettem a férjem közelébe, még a lányom se akart nagyon hozzámérni.

Szólj hozzá!

Címkék: póni csirkeszar

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr823412401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása