Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Faház

2012.05.17. 10:21 _atpijkamo

I. Nálunk van olyan, hogy minden év május vagy júniusában elmegy az osztály egy faházba és 2-3 napot van ott. Na, mi minden évben elmegyünk. Egyszer, harmadikban, öltöztem át a lányok szobájában, és a
barátnőmmel voltunk bent ketten. Erre átordít a fiúk szobájába, hogy - Fiúúk, gyertek mert XY öltözik! - De viszont azt hitte, hogy nincs bent senki. Elkezdtem röhögni, mire három fiú az ajtón benéz, én meg meztelenül... Össze-vissza elkezdtem kapkodni, mire egy takarót magamra húztam, de késő volt...

II. Ez a történet is a faházban történt. Megint ketten voltunk a barátnőmmel, és őrizni kellett a szobát, hogy a fiúk el ne lopjanak valamit a cuccunkból. Leküldött engem, hogy valamiért szóljak a többieknek. (Hozzá kell tenni, hogy ez a faház emeletes, falépcsővel, ami nagyon csúszik.) Leindultam, de erre egy nagy dübörgést hall, ő azt hitte hogy, rohanok a lépcsőn, de a fejemet vertem be olyan gyorsan. Mire leérkeztem a földre, mindenki körülvett, a kiszemelt fiú is, erre anya elkezd aggodalmaskodni, hogy mi van, ha agyrázkódást kaptam, én meg csak úgy égtem.

III. Táborban voltunk. Épp zuhanyozni akartunk (tizen voltunk lányok), de a fele lány nem akart, így a másik fele elkezdett zuhanyozni. Igen ám, de mi bikiniben akartunk, és volt egy tanárnő velünk, aki megtiltotta, hogy bikiniben legyünk. Kitaláltam, hogy hárman fürödjenek le, mi majd a barátnőmmel őrködünk, majd jelet adok neki, ő meg szól a lányoknak. Hallottam, hogy jön valaki, (tudni kell, hogy egy szál pólóban és egy bugyiban voltam) de nem a tanárnő volt, hanem a fiúk, és a kiszemelt srác is velük volt, meg egy 16 éves fiú. Mennek le a lépcsőn, én elkezdek feléjük rohanni, közben sikítok, mert észrevettem, hogy bugyiban meg pólóban vagyok, és elkezdtem a zuhanyzó felé futni, de eszembe jutott, hogy mondani kéne, hogy menjenek el, és így visszamentem, és rájuk kiabáltam.

Lolly

Szólj hozzá!

Címkék: bikini

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr814503338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása