Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Szaroska és Hugyoska

2012.07.11. 11:02 _atpijkamo

   A barátnőmmel városnapon elég sok folyadékot ittunk, amitől pisilnünk kellett. Ezért elmentünk a közeli hotelbe, mert ott normális WC van, és tudunk pisilni. Előreengedtem a barátnőmet, mert neki is nagyon kellett. De idő közben kiderült hogy ő nagy wécézik is. Már annyira kellett pisilnem hogy leguggoltam a WC elé és vertem az ajtót, hogy engedjen be. De ő még nem végzett. Aztán amikor kinyitotta az ajtót ott guggoltam elötte és épp eleresztettem magam mert nem bírtam tovább és teljesen átázott a bugyim. A barátnőm az ajtóban állt letolt nadrágban és bugyiban szaros seggel. Végül bementem a WC-be, de nem volt sok értelme, mert már mindent kiengedtem magamból. Még szerencse, hogy volt kardigánom, ezért el tudtam takarni a pisifoltot a nadrágomon, és hívtam anyut, hozzon a hotelhez száraz ruhát. Azóta Szaroskának és Hugyoskának hívjuk egymást.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr734644176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása