Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Moshatna fogat

2012.09.09. 10:36 _atpijkamo

1. Ez még negyedikben történt, télen. Az akkori legjobb barátnőmnek mondtam, hogy az osztályfőnökünk milyen szemtelen, már nem tudom milyen okból de meséltem ilyesmit neki. A következő szünetben amikor becsöngettek, az osztályfőnök odajött hozzám, és magyarázott nekem valamit. Kérdezett valami olyasmit, amire vagy igennel vagy nemmel tudtam válaszolni. A sapka miatt nem hallottam semmit, mert még nem vettem le. Mikor felmentem az osztályterembe kérdőre vont, hogy miért beszélek róla ilyesmiket, és mi az okom. Nos kiderült, hogy a barátnőm azt hitte, hogy ezt üzenem a tanárnak. Onnantól kezdve hátul ültem, hiába én voltam a legkisebb az osztályban.

2. Ez számomra volt nagyon ciki. Amikor a mostani barátommal összejöttünk, az első randinkon egy híd felé sétáltunk. Megálltott, azt hittem hogy smárolni akar. Én nagyban smároltam volna, erre adott egy puszit a számra... Nagyon cikinek éreztem és utána egy jó darabig nem is néztem rá.

3. Az osztályfőnökünknek nagyon büdös a szája, viszont ez már felsős történet. A mostani legjobb barátnőmmel volt egy füzetünk amiben "leveleztünk". Egy csomó mindent rtunk bele,amiről senki se tudhatna mert magán dolog. Természetesen azt is beleírtuk hogy a tanár moshatna fogat, és hogy a rágó a barátja. Angol órán ezt a füzetet elvette a tanár, és az osztályfőnökhöz került. Egésznap attól féltünk, hogy elolvasta pont azt a részt, vagy ami rosszabb, olyan magándolgokat, amiket nem szabadna. Hála égnek visszaadta, és azt mondta, nem olvasott bele. De végig a barátnőmet bámulta, és mondta, hogy:
   - Viszont többet ne írjatok bele, mert biztos vagyok benne, hogy olyan dolgok lehetne benne, amik nagyon cikik lehetnének nektek.
   Nos megnéztük később, hogy hol nyílik a füzet, ha elejtjük. Igen, pont ott nyílik ki mindig ahol a barátnőm arról írt, hogy a barátjával szeretnék és mit csináljon. Természetesen ezt ki is emeltük akkor rózsaszn kiemelővel, és alá is húztuk. Nem kérdés hogy mit olvasott el.

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr44748328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása