Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Cset

2012.09.10. 10:47 _atpijkamo

   Egyik nap a telefonomon cseteltem a legjobb barátnőmmel - lány vagyok. Letettem a telefont, és elmentem egy pillanatra. Mikor visszaértem, látom, hogy a barátnőm sérteget... nem tudom hogy történt... aztán kibékültünk.
   Nemsokára megint elmentem egy pillanatra, mikor visszajöttem, láttam, hogy a barátnőm elkezdi, hogy miért járok a pasijával. A barátnőmmel úgy összevesztem hogy miért írogat ilyeneket, letettem a telefonom és nem szóltam hozzá... Most már tényleg elegem volt, így nem mentem messzi a telefontól...
   Egyszer csak megláttam, hogy a tesóm pasija írogat a telefonomon. Amit írtam mindenkinek elküldte SMS-ben... Akkora szégyenbe estem hogy, a suliban senkihez se szóltam hozzá és mindenki kinevetett.

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr584748338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása