Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Lepcsesszájúak

2012.10.02. 15:40 _atpijkamo

   Egyszer egy buliban voltam az unokatesóimmal. Elmentem egy fiúval sétálni - a fiú elég jóban volt az uncsimmal - jót beszélgettünk, és ő meg is kérdezte hogy járnék-e vele. Én nemet mondtam, és pont ezért szerettem volna, hogy ha nem tudna a beszélgetésünkről senki. Aztán visszamentünk, és az uncsim elhívta azt a fiút valahova, és ő ott elmondott neki mindent, ő pedig továbbadta egy csomó embernek. Aztán elmentem mamámni, elég sokat jártam oda, és elég jól is ismertek ott, de én nem tudtam hogy az uncsim elmondta másoknak is, és nem értettem, hogy miért bámulnak annyira, és egyszer megkérdeztem, hogy miért néznek annyira, és akkor mondták el, hogy miért. Számomra ez nagyon ciki volt és azóta sem felejtették el. Sajnos.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr764815954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.10.04. 12:44:50

Ez nagyon fáj!
Apti! te komolyan képes vagy ilyen baromságokat kitenni???
Te meg kislány, jobban járnál, ha nem szexelnél az első sétánál, akkor nem lenne ciki, hoyg még se jársz vele.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.10.04. 13:23:12

@batgirl: Én már szinte bármit. Ha meg akarsz még botránkozni, csak olvassál mélyebben bele a posztokba.

Azt rakok ki, ami bejön. A látogatók átlagéletkora 20 alatt van. Még akkor is, ha magamat beleszámítom. Nincs ezzel baj.

Te tudod mi az a "mamámni"?
süti beállítások módosítása