Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Halloweenkor történt

2012.10.26. 19:30 _atpijkamo

   Mikor ez történt 12 éves voltam. Halloween volt a suliban. Pont aznap megbántott a srác, aki tetszett. El akartam ezt mesélni a legjobb barátnőmnek. Így ebből kifolyólag kerestünk egy olyan helyet, ahol elmondhatom neki, mi történt. A szekrényünk előtt megálltunk és elkezdtem neki mesélni. Pechemre pont akkor jött föl a kiszemelt és hallotta az egészet.
   Én szégyenemben a folyosó végén lévő vécébe rohantam, és sírtam. Egyszer csak hallom hogy bejött valaki, azt hittem a barátnőm, és kimentem. De nem ő volt, hanem a srác. Megkérdezte, hogy igaz-e, hogy tetszik nekem, én meg mondtam hogy igen. Erre bevallotta, hogy én is neki, és persze elkezdtünk járni.

Kiki

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr334872030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása