Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Üldözési mánia

2012.11.25. 10:57 _atpijkamo

   A szüleim elváltak és gyerekláthatás volt. A lényeg az, hogy apámnál kellett lenni, akivel összevesztem, és átmentem nővéremhez. Útközben elkezdett követni egy pasas, ezért siettem, hogy meggyőződjek róla, tényleg követ-e, mikor már szaladtam, rájöttem, hogy valamit tennem kell, különben elkap. Úgy csináltam, mint aki telefonál, és így sikerült leráznom. Viszont nővéremékig szaladtam. Akkor nagyon szerelmes voltam a nővérem pasijának az öccsébe, aki szintén ott lakott, Ricsinek hívták. Mikor beléptem nővéremékhez, még az üldözés sokkja alatt voltam, és egy csaj köszönt nekem. Nem tudtam ki az, amíg ki nem jött Ricsi a szobából, és be nem mutatta a csajt. az ő csaja volt. Ezután csak az ágyig bírtam menni, és kértem egy pohár vizet...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr724918707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása