Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Tökfőzelék

2012.12.29. 09:24 _atpijkamo

   Egyszer vendégek jöttek hozzánk, beleértve azt is, aki tetszik nekem. Befejeztük a kaját, és leültünk a nappalinkban beszélgetni. Anyukám szólt, persze pont nekem, aki teljesen szerencsétlen, hogy hozzak a hűtőből sütit. Azonnal felhuppantam, és gyorsan odaszaladtam a hűtőhöz, nehogy lemaradjak a beszélgetésen belüli fontos témáról. Igen ám, csak hogy ez nem volt jó ötlet, mivel ahogy kinyitottam a hűtőt, már kerestem a sütit, de a sütis doboz tetején volt egy orbitálisan nagy doboz, amiben tökfőzelék volt. Nem is én lettem volna, ha nem húzom ki alóla egyből gondolkodás nélkül. A tökfőzelék végül a lábamon és a hűtő belsejében kötött ki. Gyorsan, mintha mi sem történt volna, elkezdtem takarítani, és pont akkor jött az a fiú. Bejött, elmosolyodott, aztán jött segíteni. De ez még nem minden, pont akkor jött anyukám is. Ő persze nem örült, és mondta, hogy tudta hogy nem nekem kellett volna kijönnöm. De hangoztattam, hogy én mondtam neki, hogy inkább ő jöjjön, de nem. Na mindegy, szóval lényeg a lényeg, eléggé ciki volt főleg a fiú előtt. Azóta sokat beszélünk, és lassan átlépünk a szerelem határán. Imádom!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr24986029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

törpikeeee 2013.12.27. 12:06:11

Azóta együtt vagytok már?Kiváncsi vagyok, hogy lett e HAPPY END vagy nem.Remélem hogy lett.
süti beállítások módosítása