Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Fűzős csizma

2013.01.01. 08:17 _atpijkamo

   Nos hát... Egyik nap az egyik "haverom", akibe mellesleg fülig bele voltam/vagyok esve, bejött a suliba - mert ő az előző évben ballagott el -, és beszélgettünk, minden, és megbeszéltük, hogy hazakísér. Így is lett. Én egy ilyen magassarkú telitalpú csizmámban mentem, ami folyton kikötődött. És szegénykém már tiszta ideg volt, én meg égtem, mint a rongy.
   De később aztán a barátságból szerelem lett, és most együtt vagyunk, és boldogok vagyunk, és már csak nevetünk az egészen.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr184986049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása