Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Boleró

2013.01.12. 09:30 _atpijkamo

   Egy éve jártunk táncra. Éppen bemutató volt, a párom pedig "Ő" volt. Kék bodros ruha volt rajtam, de mivel tél volt, vettem fölé egy bolerót - az alja egy kicsit megnyúlt volt, és a derekamig ért -, ez volt a szerencsém, ugyanis egyszer csak nagyon hideget éreztem a felsőtestemen. Letáncoltunk egy számot, mire rájöttem, hogy a ruha pántjai kikapcsolódtak. Borzasztó volt! Szerencsére a ruhán volt egy öv is, így nem csúszott le az egész szoknyám, és a pulcsinak hála, a mellem sem látszott ki. Huhhh! És senki sem vette észre - ekkora mázlit, gondoltam. Azonban másnap kiderült, hogy az irodalomtanár észrevette, de csak ő.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr34986120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása